VetPlan - Abonnera på friskvård!

Bli hälsovisionär för din hund eller katt!

Nu kan du ge din hund eller katt ett abonnemang på friskvårdande VetPlan hos oss.

I abonnemanget ingår årlig vaccination och flera förebyggande åtgärder. Sjukdomar kan på så sätt fångas upp tidigt eller helt förebyggas. I samråd med en egen veterinär, som lär känna både dig och ditt djur, skapas de bästa förutsättningarna för din fyrbenta familjemedlem att leva ett sunt och långt liv.

Mattes och husses engagemang belönas dessutom med generösa rabatter på foder i vår butik samt förtur när vi bjuder in till våra populära föreläsningskvällar. VetPlan ger kunskap, trygghet och god djurhälsa!

Här nedan kan du läsa om abonnemangen. Varje abonnemang avser ett djur. Varje punkt i VetPlan kan endast nyttjas 1 ggr/år, med undantag av butiksrabatter och förtur till event och föredrag.

För att anmäla dig online: https://forms.gle/pALxqux31U2T4d8Q6

Betalning sker första gången på kliniken, eller via Swish till 123 246 37 19 om du anmäler online, och sedan därefter enkelt via autogiro.

VetPlan Hund - Bas

Nu kan du abonnera på förebyggande vård som syftar till att ditt djur ska må bra och minska riskerna för allvarliga hälsoproblem. Med VetPlan® får du generös rabatt på hälsoundersökning, tandkontroll och vaccination. Alla nödvändiga undersökningar och åtgärder din hund behöver över året till en fast månadskostnad. Med VetPlan® följer också rabatter på foder och tillbehör till din hund.

Skärmbild (165).png

VetPlan katt - Bas

Nu kan du abonnera på förebyggande vård som syftar till att din katt ska må bra och minska riskerna för allvarliga hälsoproblem. Med VetPlan® Katt BAS får du generös rabatt på hälsoundersökning, tandkontroll och vaccination. Alla nödvändiga undersökningar din katt behöver över året till en fast månadskostnad. Har du en äldre katt så rekomenderar vi VetPlan Senior. Där ingår vaccination, tandkontroll och hälsoundersökning precis som i VetPlan Katt BAS men du får även ett blodprov där vi bland annat kontrollerar njurvärden, sköldkörtelhormon och röda/ vita blodkroppar. Vi tar även ett blodtryck på din katt då det är vanligt att äldre katter lider av högt blodtryck. Med VetPlan® följer också rabatter på foder och tillbehör till din katt.

Skärmbild (166).png

VetPlan valp & Kattunge

Nu kan du abonnera på förebyggande vård som syftar till att ditt djur ska må bra och minska riskerna för allvarliga hälsoproblem. Med VetPlan® får du generös rabatt på hälsoundersökning, tandkontroll och vaccination. Alla nödvändiga undersökningar och åtgärder din hundvalp eller kattunge behöver över året till en fast månadskostnad. Med VetPlan® följer också rabatter på foder och tillbehör till din hund och katt. Efter ett år så förnyas abonnemanget automatsikt till Hund eller Katt BAS om du önskar fortsätta abonnera på VetPlan.

Skärmbild (167).png

VetPlan Jakt

Nu kan du abonnera på förebyggande vård som syftar till att ditt djur ska må bra och minska riskerna för allvarliga hälsoproblem. Med VetPlan® får du generös rabatt på hälsoundersökning innan och efter jaktsässong, tandkontroll och vaccination. Om olyckan skulle vara framme så får du 10% rabatt på akutavgiften samt 10% rabatt på tandåtgärder. Med VetPlan® följer också rabatter på foder, kosttillskott och tillbehör till din hund.

Skärmbild (168).png

VetPlan Uppfödare

Nu kan du abonnera på förebyggande vård som syftar till att din tik och dina valpar ska må bra och minska riskerna för allvarliga hälsoproblem. Med VetPlan® Uppfödare ingår progesteronprov, dräktighetsröntgen eller ultraljud och valpbesikningspaket innehållande vaccination, besiktning och chipmärkninga av valparna. Du får du 10% rabatt på herpesvaccination samt 10% rabatt på valparnas 12 veckors vaccination. Med VetPlan® följer också rabatter på foder, kosttillskott och tillbehör.

Skärmbild (169).png